[PL]Dan Kuso

Witamy na forum serwera Dana Kuso

#1 2010-12-28 12:51:44

 Dan Kuso

http://www.sa-mp-dk.pun.pl/_fora/sa-mp-dk/gallery/2_1292440883.png

Zarejestrowany: 2010-10-23
Posty: 54
Punktów :   

CallBaks wyjaśnienie

N
    * NPC:OnClientMessage
    * NPC:OnPlayerDeath
    * NPC:OnPlayerStreamIn
    * NPC:OnPlayerStreamOut
    * NPC:OnPlayerText
    * NPC:OnRecordingPlaybackEnd
    * NPC:OnVehicleStreamIn
    * NPC:OnVehicleStreamOut

O
    * OnDialogResponse -Callback uaktywni się wtedy gdy gracz wciśnie któryś z buttonów (dostępne wyłącznie po użyciu funkcji ShowPlayerDialog) (tylko 0.3)
    * OnEnterExitModShop -Ta zwrotna jest wywoływana, gdy gracz wchodzi lub wychodzi ze sklepu.
    * OnFilterScriptExit -Ten Callback odpowiada za funkcje które mają się dziać po wyłączeniu FilterScriptu
    * OnFilterScriptInit -Ten callback jest odtwarzany tak jak OnGameModeInit Podajemy w nim kody/funkcje które mają być odtwarzane zaraz po uruchomieniu naszego skryptu. Ten jest głównie używany do tworzenia FS czyli potocznie zwanych skryptami (folder filterscripts).
    * OnGameModeExit -Ten Callback odpowiada za funkcje które mają się dziać po wyłączeniu Gamemoda
    * OnGameModeInit -Ten Callback odpowiada za funkcje które mają się dziać po włączeniu gamemoda
    * OnObjectMoved -Ten callback wykonuje się dopiero po dotarciu na daną pozycję (po zakończeniu poruszania obiektem funkcją MoveObject).
    * OnPlayerClickPlayer -Callback uruchamia się, gdy gracz kliknie na innego gracza myszką.
    * OnPlayerCommandText -Ten callback uruchomi się gdy gracz wpiszę jakąś komendę na czacie
    * OnPlayerConnect -Ten Callback służy do wykonywania funkcji po podłączeniu się do serwera.
    * OnPlayerDeath -Ten Callback służy do umieszczania funkcji które mają się dziać po śmierci gracza.
    * OnPlayerDisconnect -CallBack OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) odpowiada za wyjście gracza z gry.
    * OnPlayerEnterCheckpoint -Kiedy gracz wejdzie do checkpoint
    * OnPlayerEnterRaceCheckpoint -Ten callback uruchamia się gdy gracz wejdzie w wyścigowy checkpoint
    * OnPlayerEnterVehicle -Callback wykonuje się gdy gracz wchodzi do pojazdu ale jeszcze w nim nie jest !
    * OnPlayerExitVehicle -Ten callback włącza się gdy gracz wyjdzie z pojazdu
    * OnPlayerExitedMenu -Ten callback wykonuje się wtedy, gdy gracz zamknie menu
    * OnPlayerInteriorChange -Callback uruchamia się gdy gracz zmieni interior
    * OnPlayerKeyStateChange -Callback ten jest wywoływany gdy gracz naciśnie lub puści jakiś przycisk na klawiaturze lub myszce.
    * OnPlayerLeaveCheckpoint -Ten callback wykona się kiedy gracz opuści checkpoint
    * OnPlayerLeaveRaceCheckpoint -Ten callback wykona się kiedy gracz opuści checkpoint wyścigu.
    * OnPlayerObjectMoved -Callback zostaje uruchomiony gdy zakończy się poruszanie obiektem (wywołanym funkcją MovePlayerObject)
    * OnPlayerPickUpPickup -Ten callback wywołuje się gdy gracz podniesie Pickup.
    * OnPlayerPrivmsg-w 0.3 nie działa
    * OnPlayerRequestClass -Ten callback odtwarzany jest gdy zmieniamy nasz skin w tak zwanej wybierałce
    * OnPlayerRequestSpawn -Ten callback odtwarzany jest gdy zmieniamy nasz skin w tak zwanej wybierałce
    * OnPlayerSelectedMenuRow -Callback ten jest używany, gdy gracz wybierze jakiś element z menu.
    * OnPlayerSpawn -odpowiada za spawn gracza w grze, jeżeli go nie użyjemy gracz zespawnuje się tam gdzie podaliśmy coordy w OnGameModeInit( ).
    * OnPlayerStateChange -odpowiada za spawn gracza w grze, jeżeli go nie użyjemy gracz ze spawnuje się tam gdzie podaliśmy coordy w OnGameModeInit( ).
    * OnPlayerStreamIn - nie wiem
    * OnPlayerStreamOut - nie wiem
    * OnPlayerTeamPrivmsg -w 0.3 nie działa
    * OnPlayerText -odpowiada za pisanie na czacie.
    * OnPlayerUpdate -Ten callback wywoływany jest za każdym razem gdy gracz zmieni swój status
Uwaga: Callback odświeża się bardzo często i przy nieodpowiednim zastosowaniu może lagować grę
    * OnRconCommand -CallBack wywołuje się gdy gracz użyje komendy RCON (np /rcon loadfs)
    * OnRconLoginAttempt -CallBack wywołuje się gdy ktoś próbuje zalogować się na RCON'a
    * OnVehicleDamageStatusUpdate -
    * OnVehicleDeath -Ten callback uruchamia się gdy samochód wyleci w powietrze (eksploduje)
    * OnVehicleMod - Callback zostaje wywołany, gdy gracz zakupuje w sklepie modyfikacje do samochodu.
    * OnVehiclePaintjob - Ten callback wykonuje się gdy gracz zmieni paintjob pojazdu.
Uwaga: Uaktywni się tylko po zmianie w serwisie modyfikacyjnym
    * OnVehicleRespray - odpowiada za przemalowanie auta gdy gracz jest w transfenderze.
    * OnVehicleSpawn -CallBack wywołuje się gdy auto się zespawnuje
    * OnVehicleStreamIn -Funkcja, która jest używana wtedy, kiedy dany pojazd wczyta się u danego gracza.
    * OnVehicleStreamOut

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.noth.pun.pl www.pokemon-fly.pun.pl www.place.pun.pl www.yitian2.pun.pl www.piotker-mu.pun.pl