Witamy na forum serwera Dana Kuso
N
* NPC:OnClientMessage
* NPC:OnPlayerDeath
* NPC:OnPlayerStreamIn
* NPC:OnPlayerStreamOut
* NPC:OnPlayerText
* NPC:OnRecordingPlaybackEnd
* NPC:OnVehicleStreamIn
* NPC:OnVehicleStreamOut
O
* OnDialogResponse -Callback uaktywni się wtedy gdy gracz wciśnie któryś z buttonów (dostępne wyłącznie po użyciu funkcji ShowPlayerDialog) (tylko 0.3)
* OnEnterExitModShop -Ta zwrotna jest wywoływana, gdy gracz wchodzi lub wychodzi ze sklepu.
* OnFilterScriptExit -Ten Callback odpowiada za funkcje które mają się dziać po wyłączeniu FilterScriptu
* OnFilterScriptInit -Ten callback jest odtwarzany tak jak OnGameModeInit Podajemy w nim kody/funkcje które mają być odtwarzane zaraz po uruchomieniu naszego skryptu. Ten jest głównie używany do tworzenia FS czyli potocznie zwanych skryptami (folder filterscripts).
* OnGameModeExit -Ten Callback odpowiada za funkcje które mają się dziać po wyłączeniu Gamemoda
* OnGameModeInit -Ten Callback odpowiada za funkcje które mają się dziać po włączeniu gamemoda
* OnObjectMoved -Ten callback wykonuje się dopiero po dotarciu na daną pozycję (po zakończeniu poruszania obiektem funkcją MoveObject).
* OnPlayerClickPlayer -Callback uruchamia się, gdy gracz kliknie na innego gracza myszką.
* OnPlayerCommandText -Ten callback uruchomi się gdy gracz wpiszę jakąś komendę na czacie
* OnPlayerConnect -Ten Callback służy do wykonywania funkcji po podłączeniu się do serwera.
* OnPlayerDeath -Ten Callback służy do umieszczania funkcji które mają się dziać po śmierci gracza.
* OnPlayerDisconnect -CallBack OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) odpowiada za wyjście gracza z gry.
* OnPlayerEnterCheckpoint -Kiedy gracz wejdzie do checkpoint
* OnPlayerEnterRaceCheckpoint -Ten callback uruchamia się gdy gracz wejdzie w wyścigowy checkpoint
* OnPlayerEnterVehicle -Callback wykonuje się gdy gracz wchodzi do pojazdu ale jeszcze w nim nie jest !
* OnPlayerExitVehicle -Ten callback włącza się gdy gracz wyjdzie z pojazdu
* OnPlayerExitedMenu -Ten callback wykonuje się wtedy, gdy gracz zamknie menu
* OnPlayerInteriorChange -Callback uruchamia się gdy gracz zmieni interior
* OnPlayerKeyStateChange -Callback ten jest wywoływany gdy gracz naciśnie lub puści jakiś przycisk na klawiaturze lub myszce.
* OnPlayerLeaveCheckpoint -Ten callback wykona się kiedy gracz opuści checkpoint
* OnPlayerLeaveRaceCheckpoint -Ten callback wykona się kiedy gracz opuści checkpoint wyścigu.
* OnPlayerObjectMoved -Callback zostaje uruchomiony gdy zakończy się poruszanie obiektem (wywołanym funkcją MovePlayerObject)
* OnPlayerPickUpPickup -Ten callback wywołuje się gdy gracz podniesie Pickup.
* OnPlayerPrivmsg-w 0.3 nie działa
* OnPlayerRequestClass -Ten callback odtwarzany jest gdy zmieniamy nasz skin w tak zwanej wybierałce
* OnPlayerRequestSpawn -Ten callback odtwarzany jest gdy zmieniamy nasz skin w tak zwanej wybierałce
* OnPlayerSelectedMenuRow -Callback ten jest używany, gdy gracz wybierze jakiś element z menu.
* OnPlayerSpawn -odpowiada za spawn gracza w grze, jeżeli go nie użyjemy gracz zespawnuje się tam gdzie podaliśmy coordy w OnGameModeInit( ).
* OnPlayerStateChange -odpowiada za spawn gracza w grze, jeżeli go nie użyjemy gracz ze spawnuje się tam gdzie podaliśmy coordy w OnGameModeInit( ).
* OnPlayerStreamIn - nie wiem
* OnPlayerStreamOut - nie wiem
* OnPlayerTeamPrivmsg -w 0.3 nie działa
* OnPlayerText -odpowiada za pisanie na czacie.
* OnPlayerUpdate -Ten callback wywoływany jest za każdym razem gdy gracz zmieni swój status
Uwaga: Callback odświeża się bardzo często i przy nieodpowiednim zastosowaniu może lagować grę
* OnRconCommand -CallBack wywołuje się gdy gracz użyje komendy RCON (np /rcon loadfs)
* OnRconLoginAttempt -CallBack wywołuje się gdy ktoś próbuje zalogować się na RCON'a
* OnVehicleDamageStatusUpdate -
* OnVehicleDeath -Ten callback uruchamia się gdy samochód wyleci w powietrze (eksploduje)
* OnVehicleMod - Callback zostaje wywołany, gdy gracz zakupuje w sklepie modyfikacje do samochodu.
* OnVehiclePaintjob - Ten callback wykonuje się gdy gracz zmieni paintjob pojazdu.
Uwaga: Uaktywni się tylko po zmianie w serwisie modyfikacyjnym
* OnVehicleRespray - odpowiada za przemalowanie auta gdy gracz jest w transfenderze.
* OnVehicleSpawn -CallBack wywołuje się gdy auto się zespawnuje
* OnVehicleStreamIn -Funkcja, która jest używana wtedy, kiedy dany pojazd wczyta się u danego gracza.
* OnVehicleStreamOut
Offline