N * NPC:OnClientMessage * NPC:OnPlayerDeath * NPC:OnPlayerStreamIn * NPC:OnPlayerStreamOut * NPC:OnPlayerText * NPC:OnRecordingPlaybackEnd * NPC:OnVehicleStreamIn * NPC:OnVehicleStreamOut
O * OnDialogResponse -Callback uaktywni się wtedy gdy gracz wciśnie któryś z buttonów (dostępne wyłącznie po użyciu funkcji ShowPlayerDialog) (tylko 0.3) * OnEnterExitModShop -Ta zwrotna jest wywoływana, gdy gracz wchodzi lub wychodzi ze sklepu. * OnFilterScriptExit -Ten Callback odpowiada za funkcje które mają się dziać po wyłączeniu FilterScriptu * OnFilterScriptInit -Ten callback jest odtwarzany tak jak OnGameModeInit Podajemy w nim kody/funkcje które mają być odtwarzane zaraz po uruchomieniu naszego skryptu. Ten jest głównie używany do tworzenia FS czyli potocznie zwanych skryptami (folder filterscripts). * OnGameModeExit -Ten Callback odpowiada za funkcje które mają się dziać po wyłączeniu Gamemoda * OnGameModeInit -Ten Callback odpowiada za funkcje które mają się dziać po włączeniu gamemoda * OnObjectMoved -Ten callback wykonuje się dopiero po dotarciu na daną pozycję (po zakończeniu poruszania obiektem funkcją MoveObject). * OnPlayerClickPlayer -Callback uruchamia się, gdy gracz kliknie na innego gracza myszką. * OnPlayerCommandText -Ten callback uruchomi się gdy gracz wpiszę jakąś komendę na czacie * OnPlayerConnect -Ten Callback służy do wykonywania funkcji po podłączeniu się do serwera. * OnPlayerDeath -Ten Callback służy do umieszczania funkcji które mają się dziać po śmierci gracza. * OnPlayerDisconnect -CallBack OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) odpowiada za wyjście gracza z gry. * OnPlayerEnterCheckpoint -Kiedy gracz wejdzie do checkpoint * OnPlayerEnterRaceCheckpoint -Ten callback uruchamia się gdy gracz wejdzie w wyścigowy checkpoint * OnPlayerEnterVehicle -Callback wykonuje się gdy gracz wchodzi do pojazdu ale jeszcze w nim nie jest ! * OnPlayerExitVehicle -Ten callback włącza się gdy gracz wyjdzie z pojazdu * OnPlayerExitedMenu -Ten callback wykonuje się wtedy, gdy gracz zamknie menu * OnPlayerInteriorChange -Callback uruchamia się gdy gracz zmieni interior * OnPlayerKeyStateChange -Callback ten jest wywoływany gdy gracz naciśnie lub puści jakiś przycisk na klawiaturze lub myszce. * OnPlayerLeaveCheckpoint -Ten callback wykona się kiedy gracz opuści checkpoint * OnPlayerLeaveRaceCheckpoint -Ten callback wykona się kiedy gracz opuści checkpoint wyścigu. * OnPlayerObjectMoved -Callback zostaje uruchomiony gdy zakończy się poruszanie obiektem (wywołanym funkcją MovePlayerObject) * OnPlayerPickUpPickup -Ten callback wywołuje się gdy gracz podniesie Pickup. * OnPlayerPrivmsg-w 0.3 nie działa * OnPlayerRequestClass -Ten callback odtwarzany jest gdy zmieniamy nasz skin w tak zwanej wybierałce * OnPlayerRequestSpawn -Ten callback odtwarzany jest gdy zmieniamy nasz skin w tak zwanej wybierałce * OnPlayerSelectedMenuRow -Callback ten jest używany, gdy gracz wybierze jakiś element z menu. * OnPlayerSpawn -odpowiada za spawn gracza w grze, jeżeli go nie użyjemy gracz zespawnuje się tam gdzie podaliśmy coordy w OnGameModeInit( ). * OnPlayerStateChange -odpowiada za spawn gracza w grze, jeżeli go nie użyjemy gracz ze spawnuje się tam gdzie podaliśmy coordy w OnGameModeInit( ). * OnPlayerStreamIn - nie wiem :( * OnPlayerStreamOut - nie wiem :( * OnPlayerTeamPrivmsg -w 0.3 nie działa * OnPlayerText -odpowiada za pisanie na czacie. * OnPlayerUpdate -Ten callback wywoływany jest za każdym razem gdy gracz zmieni swój status Uwaga: Callback odświeża się bardzo często i przy nieodpowiednim zastosowaniu może lagować grę * OnRconCommand -CallBack wywołuje się gdy gracz użyje komendy RCON (np /rcon loadfs) * OnRconLoginAttempt -CallBack wywołuje się gdy ktoś próbuje zalogować się na RCON'a * OnVehicleDamageStatusUpdate - * OnVehicleDeath -Ten callback uruchamia się gdy samochód wyleci w powietrze (eksploduje) * OnVehicleMod - Callback zostaje wywołany, gdy gracz zakupuje w sklepie modyfikacje do samochodu. * OnVehiclePaintjob - Ten callback wykonuje się gdy gracz zmieni paintjob pojazdu. Uwaga: Uaktywni się tylko po zmianie w serwisie modyfikacyjnym * OnVehicleRespray - odpowiada za przemalowanie auta gdy gracz jest w transfenderze. * OnVehicleSpawn -CallBack wywołuje się gdy auto się zespawnuje * OnVehicleStreamIn -Funkcja, która jest używana wtedy, kiedy dany pojazd wczyta się u danego gracza. * OnVehicleStreamOut
|