[PL]Dan Kuso

Witamy na forum serwera Dana Kuso

#1 2010-12-25 22:08:38

 Dan Kuso

http://www.sa-mp-dk.pun.pl/_fora/sa-mp-dk/gallery/2_1292440883.png

Zarejestrowany: 2010-10-23
Posty: 54
Punktów :   

Sa-mp client/server




Co to SA-MP ?

San Andreas Multiplayer (SA:MP) To modyfikacja do Grand Theft Auto: San Andreas Dzięki której możemy zagrać w w tryb multiplayer. Dzięki trybie multiplayer możesz zagrać z wieloma osobami z całego świata. Do Grania w SA:MP potrzebujesz zwykłego GTA:SAN ANDREAS.

W SA:MP możesz robić prawie to samo co w Single Player'u SA. Do SA:MP możesz także zrobić własną mapę czyli GAMEMODE'a. W Paczce SA:MP jest już parę GameMode'ów których opis zamieszczam poniżej.


Aktualizacje:


_________________________
0.3c RC7 client/server


    * poprawki do parkowania pojazdów oraz wychodzenia z nich
    * pliki obiektów przeniesione do nowego folderu "SAMP"
    * kilka dodatkowych zabezpieczeń sieciowych

_________________________
0.3c RC6 client/server


Jak widać ekipa SA-MP'a pracuje w pocie czoła cały czas. Widoczna presja ze strony developerów SA-MP'a doprowadziła do opulikowania kolejnej wersji tego modu - 6 (RC6).

Co nowego?:
- Zlikwidowano kilka przyczyn crashy,
- Poprawiono synchronizację surfingu na obiektach,
- Dodano kilka ulepszeń do surfowania na pojazdach i obiektach,
- Najważniejsze jest to że naprawili błąd z renderowaniem podłogi w biurowcu Los Santos.

____________________________
0.3c RC5 client/server


I tak o to do Państwa dyspozycji developerzy gry wydają nową wersje RC5. Wersja RC5 wprowadza kilka istotnych poprawek dotyczących poruszania obiektów i ich przechowywania (samp.img). Na sam koniec imponującej listy zmian otrzymujemy oczywiście przycisk TEST w mapedytorze Jernej'a.

____________________________
0.3c RC4-2-2


- To rozwiązuje niektóre modele brakujące w samp.img jak "?" NoModelFile. Rzeczywisty klient jest dokładnie taki sam jak RC4-2.

____________________________
0.3c RC4-2


-Funkcja SetPlayerArmedWeapon działa teraz także gdy gracz jest w pojeździe.
-Możliwy Driveby jako pasażer z użyciem jakiejkolwiek broni pociskowej.

____________________________
0.3c RC4 client/server


-Zwiększono ilość slotów do 500.
-Dodano 109 nowych obiektów do samp.img
-Zmiana w ShowPlayerDialog - Jeżeli button2 ma pusty string, wtedy tylko jeden przycisk (button) wyświetli się.

____________________________
0.3c RC3-3

-Poprawiono usuwanie MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT ( w RC3 nie dało się ich usunąć ).
-Przywrócono domyślny czerwony kolor CheckPointów ( w RC3 były różowe ).
-Rozwiązano problem z renderowaniem samochodów.
-Ponownie rozwiązano (oby ostatecznie) problem z kolorowaniem znaków Unicode (chińskie szlaczki).

____________________________

0.3c RC3 client/server


    * Ikony broni są od teraz ładowane z folderu San Andres, powinno to rozwiązać problem ze znikaniem ich w tabeli śmierci (DeathMessages).
    * Rozwiązano problem z wyświetlaniem Menu w zgaszonych samochodach.
    * Rozwiązano problem ze znikaniem obiektów podczepionych do gracza (AttachedObiect) gdy gracz znajdował się pod ziemią.
    * Kilka poprawek z wczytywaniem modeli pojazdów.
    * Poprawki w SetPlayerMapIcon szczegóły:


1. Dodano parametr oznaczający dosłownie "styl" ikonki

#define MAPICON_LOCAL             0 // ikona wyświetlana lokalnie
#define MAPICON_GLOBAL            1 // ikona zawsze widoczna
#define MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT  2 // ikona wyświetlana lokalnie + marker checkpoint'a
#define MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT 3 // ikona zawsze widoczna + marker checkpoint'a

native SetPlayerMapIcon(playerid, iconid, Float:x, Float:y, Float:z, markertype, color, style = MAPICON_LOCAL);

(Jak widać jest to dodane jako arg. opcjonalny, więc nie utrudni to kompilacji map pisanych pod starsze wersje)

______________________________
0.3c RC2-2


    * Kontrola nad silnikiem pojazdu została lekko zmodyfikowana.
    * Poprawiono ładowanie pojazdów jeśli na serwerze wykorzystuje się powyżej 100 modeli.
    * Próby ustalenia crashy przy ekranie ładowania.

_____________________________
0.3c RC2 client/server


    * Wbudowany edytor koloru chatu, dialogu, 3D textu oraz rejestracji pojazdu.
    * Tablice rejestracyjne.
    * Przyczepianie obiektów do pojazdu.
    * Kontrola nad silnikiem pojazdu, oświetleniem, alarmu samochodowego itd.
    * Nowe typu obiektów (berety, czapki, okulary, telefony, maski, powyginane drogi oraz rampy itd)
    * Możliwość przyczepienia 5 obiektów na gracza.

____________________________
3c RC1-2 client update



- Naprawiono system obiektów w Gta eu

____________________________
SA-MP 0.3c RC1 release information is below


    * Wbudowany edytor koloru chatu, 3D textu, dialogu.
    * Tablice rejestracyjne - Tekst tablicy rejestracyjnej może również zawierać kolory.
    * Kontrola nad silnikiem pojazdu, oświetleniem, alarmu samochodowego itd.
    * Dodano kilka nowych rodzajów obiektów. Są to rurki wygięte drogi, nowe rampy itp.
    * Dodano 80 efektów cząsteczkowych - w tym pożary, screen poniżej

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __
Pobierz:

RC7:
0.3c-RC7 Client Installer

0.3c-RC7 linux Server

0.3c-RC7 Windows Server/Scripting

RC6:
0.3c-RC6 Client Installer

0.3c-RC6 linux Server

0.3c-RC6 Windows Server/Scripting


RC5:
0.3c-RC5 Client Installer

0.3c-RC5 linux Server

0.3c-RC5 Windows Server/Scripting


RC4:
0.3c-RC4-2-2 Client Installer

0.3c-RC4 linux Server

0.3c-RC4 Windows Server/Scripting


Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kznunivrze.pun.pl www.sonyericsson.pun.pl www.anime-plock.pun.pl www.depozytariusz.pun.pl www.rozroczenarol.pun.pl